2013年9月4日 星期三

佐敦咖哩屋 (細食人士之咖喱屋)

人均消費:HKD$64

成日聽人講話食咖喱就要去重慶大廈或旺角咖喱。但我死都唔信大路人所講。係都要搵間有特色小店,上openrice search 過一間開業多年既咖喱屋,諗住無死錯人,點知都係中招。今次同左個朋友去試呢間係佐敦吳松街叫佐敦咖哩屋,入面都係印度人打理,睇落好似好有風味,咁我就一試。

佢一黎就係咁Hard Sell 佢個Promotion Menu,有好多平野咁,仲要唔加一。講到好有良心咁,但我呢D窮人,佢個二人餐要成$160,我又覺得貴左少少,咁叫佢俾個正常Menu黎睇,你唔問佢都唔拎個單人餐Menu 出黎。唔睇尢自可,一睇就把幾火。一個單人餐都係$62。咁我就Compare下佢有乜Special ,原來只係多左個小食。哈。我即時叫兩個餐就算。

佢就上左個薄脆

俾大家睇下佢好Hard Sell 既Set Menu,其實都唔平

咖喱牛脷 ($62)

我等左好耐終於有得食,跟住我諗住數下佢有幾粒牛脷,數極都係得4粒。唔係馬,收我$62,你俾得4粒牛脷我。我當場想即刻走人,但無謂打BLOG 打到上警局。唯有等埋個咖喱豬,佢都係得4塊仔。好。

講下佢個咖喱先,一般野,又唔係好Special,又唔係好辣,又唔算好香口,佢係同港式或泰式咖喱有分別,如果你食得港式咖喱太多,呢個咖喱都算有新口味。

講下D牛脷,佢一D都唔入味,好明顯佢牛脷還牛脷整,咖喱還咖喱整。有客人叫佢先Mix 埋一齊。牛脷又唔腍。我都好耐未試過一餐有咁多唔好既野一次過發生晒。


呢個係具有印度特色既薄餅

個飯既Size 係正常,食完你唔會覺得十分飽,因為佢預左你撈汁食飯,但你唔好Expect 佢有好多肉食,可能印度人唔興食肉啦。

食後我發覺自己變左一條水魚,$127埋單,佢又可以繼續做落去,恭喜佢。食完呢餐後,我同朋友再食多左個老麥$21餐先返屋企。抵唔抵就見人見智,份量細,死蠢既事我唔會一食再食。

壞:份量太細

光顧日期:4 September, 2013

地址 : 佐敦吳松街47號地下
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=9938

沒有留言:

張貼留言