2013年9月9日 星期一

BB 拉麵 (粗幼雙絕拉麵)

人均消費:HKD$78

大坑係一個好多好野食既地方就唔洗多講,想食好野,入黎大坑走一轉,你可能搵到更多好食既一餐,出名又好食既拉麵都有幾間。拉麵來就俾小儀佢地推介過之後已經無之前咁好食。今次去食左間好食拉麵叫BB拉麵,其實佢都未有招牌,但位於京街。店舖內的裝修都係全新。食個拉麵都唔係好貴,$90有找。豚王拉麵既前師傅兼大里先生就係呢度自己開舖。質素媲美豚王。

呢間個特色係佢有粗麵同幼麵兩款你揀。我同朋友每人一碗互Share,所以食晒兩種口味,從而得知佢豬軟骨同叉燒都好好食。

豬軟骨豚骨湯粗拉麵 ($78)

佢Design 都幾有風味頭頂放住好多即食麵,仲有好多獨有既擺設,好似↓圖的左上方有千客萬來之大字。呢d都可能係吸客既擺設。你入到去都會feel 到與其他拉麵舖係唔同。


佢有提供日文同英文兩款Menu,你可以自行因應自己既口味而作出更改。

湯:豬骨湯或豬+魚湯
油:豬油、黑蒜油、紅椒油、蝦油或是日香油
濃:輕、正常或重
肉:豬軟骨或叉燒
辣:唔辣、1辣、2辣、3辣、4辣或5辣
麵:粗麵或幼麵
質:超硬、硬、正常、軟或超軟

個人推介,豬骨湯 / 豬油(少) / 正常濃 / 豬軟骨 / 唔辣 / 幼麵 / 硬


呢個係豬骨湯 / 豬油 / 正常濃 / 豬軟骨 / 唔辣 / 粗麵 / 軟

先講豬油,想食野唔黏口,最好就係加油,豬油最好加少少,如果唔係就唔係好滑。
再講粗麵vs軟,因為粗麵經過煮既過程,佢又唔會好林,最好就係配上軟身既麵,咁就唔洗食得咁辛苦。


佢個豬軟骨既骨係超腍,但又唔會無質感。出面食既腍豬軟骨,可能係因為煮到太腍,包括肉及骨都好腍,但呢間就唔同,佢個豬軟骨既肉係有肉感,唔係100%腍,只有70%腍,而軟骨就真係好腍,你食過之後都唔係咁易搵到間更正斗。


叉燒豚骨湯黑蒜油幼拉麵 ($78)


呢間野有既款式都唔少,配上黑蒜油就更野味,因為蒜香味比起普遍豬油味更豐富,如果配上幼麵食,其實每條麵都沾滿左黑蒜味。


瘦叉燒,其實佢夠膽用得瘦叉就知勁,事關大部分拉麵舖都會用半肥瘦叉甚至肥叉,等你食到成口都係油,更滑。但呢間既瘦叉都可以做到好滑係因為師傅刀功切薄片。食落超正。


如果兩個朋友一齊去Share 兩款食就Perfect,去一次就可以試晒佢既特色。

好:拉麵既食法又多幾款,仲要一間有齊粗幼麵
壞:佢既油係一定要你加,如果無埋會仲健康

光顧日期:9 September, 2013

地址 : 大坑京街3號地下
Openrice : 尚未提供(9月6日開業)

沒有留言:

張貼留言