2013年9月27日 星期五

興隆泰國美食 (泰式炒飯一絕)

人均消費:HKD$45

食日周圍食,有時食到某d菜式都厭厭地,就好似泰國野咁,食黎食去就好似差唔多,高下立見都係師傅既功夫。每次想食泰國野,自己好不自覺地會去九龍城,因為佢有好多選擇,有時唔知邊間好邊間差時,排隊人數多寡都間接話你知間野有幾吸引。

今次我就求其入左間泰國美食,自己一個人去,當然醫肚為主,我只係叫左個菠蘿炒飯,佢炒出黎個樣成個碗咁,我自己都將個碗倒轉放,又剛剛好。

今次點解連菠蘿炒飯都講一餐,兩個字講晒「唔油」。出面食既菠蘿炒飯80%以上食完個碟都或多或少都會有油,但呢間興隆就無油,我真係想問下佢點炒。但佢又唔係撈飯咁整。不過如果想健康d食,呢間都係一個唔錯既選擇。

菠蘿炒飯 ($45)




仲要唔收加一服務費。

光顧日期:27 September, 2013

地址 : 九龍城城南道18號
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=19783

沒有留言:

張貼留言