2013年12月3日 星期二

美詩餐廳 (隱世台灣風味砂鍋焗豬扒飯)

人均消費:HKD$40

網上好多人成日都話咩隱世,但又要幾百蚊埋單既餐廳。我呢D窮人,成日周圍去,專搵平野食,有時仲會有意外收鑊,今次就係佐敦附近既美詩。我上左openrice 試圖搵下有無人之前去過,但佢既食評又唔係好多,我都係叫左個砂鍋焗豬扒飯同埋佢話晒係一間台式野,我朋友叫左個台灣牛肉飯。咁都應下景。

呢間野仲要好有台灣風格,唔食過都唔敢同人講佢係超正。個舖面都係一間唔特別既餐廳,唔周圍搵,真係未必知佢既野食正過好多出面野食。

今次推介 ─ 焗豬扒飯 ($40)

平時最為港人熟識焗豬扒飯都應該係大x樂,大x樂既焗豬扒飯都係以大見稱。佢都係用鐵兜去焗,今次去左美詩食,而佢個焗豬扒飯係用砂鍋去焗,個兜既熱度同保溫度比起鐵兜更佳,食到尾既時候個砂鍋仲有微溫。

講下野食先,佢既份量望落好似比起大x樂既細,但係食落先知合佢一D都唔細,仲要好夠飽。佢可能加左芝士粉,即時多左脂肪。先講個飯,佢加左原蛋落D飯度,D飯就即時加左黃色。講下個豬,佢既豬唔係厚切,但佢都唔肥。好食過大x樂,都只不過貴大x樂少少,但你可以加杯台式飲品。加埋凍飲都先係$42。仲想點。

台灣牛肉飯 ($38)

台式野係香港都唔係話好多台灣野食,但又要有台灣風味既野食又真係唔多,但又要好似台灣口味就更加少。台灣牛肉係香港好多人都話係牛展,好多時都係來貨,但我都係食唔出。不過anyway,今次個酸辣醬先係精髓,十足十係台灣風味。撈飯食閎,少少辣夾少少酸,超好食。


糖罍一d都唔hea,望落去都幾開心


Menu

佢既野食都唔係好貴,都係$45有找,今時今日百物騰貴,想用$40食餐好野


好:砂鍋焗豬扒飯

光顧日期:3 December, 2013

地址 : 佐敦吳松街166-172康信大廈地下
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=25828

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言