2013年12月2日 星期一

金泰皇泰國菜館 (宵夜泰國菜)

人均消費:HKD$54

今次原本去黃大仙食野,時間都已經係九點幾,但同幾個朋友都想食泰國菜,把心一橫,行落九龍城食,話晒都咁夜,有朋友就推介呢間,仲話呢間野平時開到凌晨二點,星期六日仲要有好多人排隊去食,聽到咁,就知係好野。

佢間野就係平民化左DD,(其實大部份九龍城泰國野都係咁),但佢又唔係好求其,一坐低就拎埋蝦片同茶黎serve你,service 都ok。

今次推介 ─ 馬拉盞通菜 ($46)
個馬拉盞通菜佢用左泰式蝦醬黎炒,十分野味,想唔俾個Like 佢都唔得,仲要好夠鑊氣。同平時食開其他泰國野黎比較,金泰皇個蝦醬正好多,但都有敗北之處,就係多油。佢既油又唔會令你食完成口油,但at least 你睇個通菜表面都真係油左DD。可能係咁,個賣相就好睇些少。

泰式炒飯 ($46)

兩個字講晒,平凡。


串燒半打 ($69)

串燒半打,圍起都係$11.5/串,貴就唔貴,佢仲有沙嗲汁,個汁先正,如果係食得辣之人就更like。又唔係好鞋,都可以再encall。我都係叫左豬同雞各三串。豬串燒係比較上難D整得好。


好:三更半夜想食泰國野都可以

光顧日期:2 December, 2013

地址 : 九龍城城南道11號
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=19784

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言