2013年12月11日 星期三

盛八食堂 (蛋之食店)

人均消費:HKD$98

講起蛋包飯,好多人一定食過,有泰式又有日式。泰式就個蛋皮出名薄,所以價錢就平D。日式既蛋就Rich D ,個蛋汁就未全熟,都幾好食,價錢相對就貴D,天后都有一間出名既日式蛋包飯,佢可以賣到$150左右。今次我食呢間,都叫做有兩間分店,唔係太多。水準都ok。

今次推介 ─ 吉烈豬扒蛋包飯 ($98)
佢呢度有個鴛鴦汁既蛋包飯,我就揀左芝士汁同燒汁。芝士汁都幾飽下,話晒都係芝士,溜就預左,反而個燒汁就平凡左一D。我睇隔離檯既人都係食咖哩汁。但自己又唔想食得咁平平無奇,點知就中左招,下次去食都係要番個咖哩汁。  繼續講個汁先,佢既份量勁多,夠你撈晒D飯黎食。

講下個吉烈豬扒,佢個吉烈豬扒又幾好食,個炸豬扒都仲好juicy,又唔係好油。唔知佢係咩時候吸埋油。

講下個蛋,佢個蛋汁真係好夠,唔會好乾,因為你食鴛鴦汁時,個蛋汁會流出黎,但會畀鴛鴦汁鎖住左,呢個食法認真正。

出檯速度都好快,我原本唔係好想食吉烈豬扒,想同waiter 講想轉order,但佢已經話整好左7788,咁就算啦,我都有諗過佢係唔係耍我,但等多陣,成碟吉烈豬扒蛋包飯就上左檯,由落單到上檯都係幾分鐘,野食仲熱,不得不讚佢速度快。

調味瓶都係用蛋形

佢呢間真係好hard sell 蛋,連個罍都係蛋形,真係唔寫個服字俾佢都唔得。

好:個蛋汁可以鎖住,仲要好juicy,咁先勁。
壞:佢間舖位處京士頓街,遠離Sogo 一大段路。

光顧日期:11 December, 2013

地址 : 銅鑼灣京士頓街9號名店坊1樓L102號鋪
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=109717

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言