2013年12月10日 星期二

拉麵台風 (服務一流撈麵三流)

人均消費:HKD$78

食拉麵食到入荃灣,但講真,宜家我愈來愈難搵到好食既拉麵,唔知係唔係食得太多好食既拉麵後,一有其他拉麵舖開,我都想去食下。今次食到入荃灣,因為都有朋友講造呢間野都幾唔錯,話晒都叫做多人排隊,我去食既時候都要等位。

先講下佢既Special,佢間舖既大細就真係好細,以荃灣租黎計,佢既開舖成本真係好平。就係因為細舖,客人要好似坐Bar檯咁,但佢既椅係好難拉,所以staff 會幫你拉椅,呢個係佢既Service,都好好Feel。話分兩頭,座黎計真係好唔舒服,吊晒腳。日本邊度會係咁?

如果個女仔係長頭髮,佢仲送埋橡筋俾你,呢d咁既service,真係好周到。

講野食,佢又好似新派拉麵咁,客人可以自己選揀你想要既麵既麵身、油、濃、辣。都可以話係幾細心。但一食落就知中招。

魚介豬骨湯拉麵 ($78)
我同朋友去食,呢個魚介豬骨湯拉麵其實已經叫做好架喇,先講下佢既好先,佢既麵份量比起出面食既拉麵為多;肉質黎計,唔會太肥亦唔會太瘦,肥瘦平均;油既多少係做到。如果你係一個大食既人,去呢間食絕對令你好happy,叫一碗都夠你飽。

敗在個湯底,魚介豬骨湯,佢既魚介味太重,完完全全蓋過晒豬骨味。仲有個麵身既軟硬度,佢真係唔理你點填,我明明剔左要軟身,但佢都唔係軟。如果你係要比較,我prefer 去X風堂食算喇。咸度,佢都係把握唔到。我食完出黎,自己都飲左幾杯水。想點。


豬軟骨(骨膠原)撈麵 ($78)

呢個豬軟骨(骨膠原)撈麵其實又有咩comment 就係不可一,不可再。我選左麵麵身係軟,但師傳唔知有無留意到個撈麵理論上已經係硬硬地,如果佢用番原定煮麵既時間,個麵身係一定好硬,如果凍左就更甚。我食到底既時候係已經無心再食落去。

骨膠原,呢個個仲唔知點,一pat 野,又無味,可以點食呢,如果跟佢既食法,就更加唔知點。

講埋舊叉燒,佢切粒,咁搞法,真係不可一,不可再。想挑戰既朋友可以一試。


佢其實有圖教你點食法,睇落好似好細心咁,但個師傅應該唔係好熟撈麵既特質,我就算跟足佢既食法,都唔係太好食。



佢得4款拉麵

好:份量大
壞:撈麵好差

留意營業時間:星期一至日: 12:00-16:00; 18:00-23:00

光顧日期:20 June, 2013

地址 : 荃灣大河道81號寶成樓地下7號舖
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=119188

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言