2014年7月1日 星期二

川善茶居 (超Relax 嘆Green Tea)

人均消費:HKD$38

呢間川善都已經好出名,出名唔單單係佢既野食,仲有個環境,呢間野好多人都話可以慢慢食,一路嘆杯綠茶,一路玩貓,幾正的假期就咁hea 過左。佢就成日都好早閂門,七點鐘左近就閂,五點幾就已經唔再整新野,賣晒就收工。上環一帶都有唔少地方食綠茶,尢其以呢間最近地鐵站,唔洗上勁多樓梯同斜路。

佢間舖頭佈置到好似茶屋,有拱門,有泡茶工具同器皿,但食既野多數係綠茶產品,佢既綠茶都算係好食,所以晨早就賣晒D好食既野

Loaf Cake $38

件Cake就好似馬拉糕咁,但加左綠茶味,佢既綠茶略縑佢加得唔係好平均,頂部就多左D綠茶,底就幾平均。但人有時都會將普通野食左先,然後再食D濃味既部分。

佢整體上既綠茶都算係清同甜,唔係好苦,作為甜品一流。


佢一D都唔只Sell 佢既綠茶,仲有其他好多茶既擺設,一件$40既Cake 同你去普通Coffee Shop 消費差不多,但就有好多Additional 既野。


呢隻貓都係一個員工黎架,佢唔怕人,又會entertain 客,我原本都唔係諗住坐咁耐,但有貓玩又唔同講法,我下次都會再黎,因為都係$40左右,有貓又有好食既Cake。



好:真係可以好hea 咁hea 一日
壞:好難等位

光顧日期:1 July, 2014

地址 : 上環永樂街50號昌盛大廈5樓
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=78862

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言