2014年7月25日 星期五

Loft Kitchen (又貴又唔好食又壞升降機既廠廈)

人均消費:HKD$197

我之前同大家提過下D廠廈,好似好平,還顧觀塘,一係就Factory 99, 一係就梅子貓舍,兩間都叫Special D,同埋就係呢間,我見呢間個Comment 都唔係十分差,所以先去。

先講下廠廈環境先,佢就一向都唔係好好,部一部升降機仲壞左,聽聞時運工業大廈升降機時不時都壞,如果你想去,又唔想死既,行樓梯啦。加上舊式廠廈夜晚行樓梯,同一個朋友去就真係唔好去喇,又陰森,又濕。總之環境就已經打左個大折扣。如果同你講埋,食呢餐要食$200一個人,你又會唔會去呢,我可以100%同你講,我唔會再去。

肉眼扒 ($358)

我已經叫左佢7成熟,都要搞成咁,$358一份扒,仲要係廠廈食,部「車立」又壞既。地方又黑暗。仲要收個咁既價錢,仲要係塊扒3成熟都算,唔該係腍既,我都算喇,但食落差到無朋友,你叫我點推介俾朋友呀。

講埋個大細,佢餐牌寫有16安士,但就算啦,食完好似無食過咁囉。

Open Kitchen,真係多得佢唔少,食完野走人時,成身都係油煙味,我件衫仲要好吸味。


石板麵包

可以Keep Warm 用,呢個都算係呢間特式,不過都係算啦,食完仲火過唔食


Menu

貴夾唔飽(但唔好食)


好:我真係諗唔到
壞:以上全部都係壞

光顧日期:25 July, 2014

地址 : 觀塘觀塘道404號時運工業大廈5樓D室
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=144298

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言