2014年7月16日 星期三

豚兵衛 (平價又一般日式吉列豬扒)

人均消費:HKD$90

平時想食日式炸豬扒飯,大大話話都可能要上$150,又可以任加配菜加上環境又好D同食野既人數又唔係好多,等你食得開心D。但人窮既時候,又想食豬扒,呢間勉強可以幫你抵住豬扒癮。你又唔好同其他貴價炸豬扒比,咁樣又太唔公平,所以只可以講,呢個價係Average。

間舖都唔大間,話晒都係尖沙咀,租都唔平,但就真係超細間,坐得勁唔舒服。

吉列豬扒飯 ($85)

佢一個Set 就有一個炸豬扒飯,一個湯同一份前菜。湯同前菜都係一般野啦,又唔係好咸同味又唔係好濃。講埋個飯,佢有一半係菜絲,同D$150以上既日式炸豬扒差唔多,不過呢間就無得任食菜。佢個炸豬扒醬汁已經幫你落左D,其實咁做,已經將部份既炸豬扒整淋左。不過佢既醬汁就咸左少少,唔得,加上佢唔係即炸,所以超快上檯。

炸豬扒既肉質比較乾身,加勁多醬汁先好食,炸粉又唔厚身,不過唔係即炸就削左少少。若以佢咁既價錢,塊炸豬扒都算唔錯。

佢既米就真係差左少少,都唔係日本米,又再失望。


醬汁任加

右邊果支都幾咸,我就唔係好Like


壞:一般既質素,但對於恨食炸豬扒既你,都可以既。

光顧日期:16 July, 2014

地址 : 尖沙咀廣東道30號新港中心3樓305號舖
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=65856

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言