2014年7月20日 星期日

亞坤 (被坤的新加坡餐)

人均消費:HKD$54

我之前係新加坡時幫襯過亞坤,食過佢既咖央多,當然就係好好食。近日睇報紙,知道佢係香港開分店。我就即時佢想幫襯佢,但心諗,一開張一定會好多人去,佢又唔係十分十分吸引,所以我等到今日行開尖沙咀時,見到門口無乜人,咁先去食。

食後感就真係強差人意。

先講下間舖先,門口寫到明要排隊入座,我呢D成日排隊等食飯既人,唔mind,門口等,等左十分鐘,眼見超多吉位都無Waiter 叫我地入座,跟手問佢,佢叫我自己搵位坐,算。無人執檯,足足等左十分鐘,我自己執檯,我自己拎Menu 。全部自己做晒。

我叫左三樣野食,得一樣係OK。其他既就算啦。始終佢都係番新加坡好D,香港真係唔適合佢。

咖央多 ($18)

全晚最好食既就係佢,佢烘出黎即上檯,麵包都仲係脆同熱。個咖央多既咖央醬味唔係好濃,食落口唔會太甜,同唔會太油既感覺。但話分兩頭,其實我係叫左個蒸咖央包,但佢黎錯左,我就免為其難要左佢,話晒兩個都係$18。見個價無分別就算啦。但呢個風味同新加坡食到既係好大差別。

新加坡雞肉飯 ($48)

其實新加坡雞都唔係好肥,佢同泰國食既當地雞都係比較瘦一D,想食個飯係油D就要係煲飯既過程係水中加雞油,但亞坤今次係一D都無油味既雞飯。我都唔知開心定心傷,開心既係,我可以食到一餐比較健康既雞飯。傷心既係出街食餐雞油飯但無油。再者新加坡雞肉飯既雞係鞋身,ok,但我斷估你唔會全部身材都係Made in Singapore。飯係一粒粒,硬的。咁呢個我又唔知係咩事會咁呢?其實我呢餐俾成$54/位,食D咁既野。唔係化。我唔唔知可以打咩好野同大家分享。


叻沙 ($42)

佢既粉唔係米線type,而係好似瀨粉咁。個湯底一味得個辣字,不過都幾match 新加坡風味,話晒都係赤道國家,熱天食辣野都係正常的。辣中又唔係有香味,只係一味得個辣字。再者佢既賣相係一D都唔吸引,仲要呢個叻沙係成$42,toxxx Box 都係呢個價,仲要toxxx Box 大把分店,唔洗去你間亞坤。最後想講既係個叻沙無左D蝦囉,一兩個問題出現,你自己都唔解決,好難再落地生根。


叻沙補蝦,佢都唔記得加番隻蝦,一間新開張既餐廳,QC,唔係差成咁呀。但隻蝦係唔爽,咁呢個又係咩事呢?


正,幾有油畫Feel,食左成餐背脊骨落既飯後,望下壁畫,真係無言。


夜一夜都大把人,只可以講,佢又多左一大堆劣評。


Menu 係紙,我就當佢未印好餐牌,但未有提供沙律就唔該大大隻字寫出黎話無啦。要個客叫到,你自話無,而唔係賣晒。一間餐廳,食一餐飯可以出現咁多問題,D管理層寅係要諗諗計。



壞:無下次

光顧日期:20 July, 2014

地址 : 尖沙咀漆咸道南45-51號其士大廈地下C & D 舖
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=169888

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言