2016年7月23日 星期六

牛肉拉麵 (即叫手拉北方麵)

人均消費:HKD$32

紅磡近期開左一間新嘅即叫即拉嘅北方拉麵,個師傅會喺你面前即叫即拉,咁你可以要闊面,可以要幼面,可以要粗麵。佢嘅價錢都係三十幾蚊就有交易,絕對唔貴。喺紅磡呢個地區呢計呢間都算平。

今次推介 ─ 牛展麵

我今次叫左個牛展面,佢只係32蚊。佢個湯亦都好清,我都飲左好多湯。牛展係一般野啦,薄就薄左少少咁,整體上佢都係熟(我食過山西刀削麵既牛展係唔熟),呢間有成5至6塊咁都唔少野。佢既闊麵因為即拉,厚薄當然有少少唔平均,整體上係薄既,唔厚粉,我個人覺得佢仲好食過荃灣既山西刀削麵。


Menu

佢大部分嘅嘢食都係30零蚊有交易,其實絕對唔貴。


光顧日期:23 July, 2016

地址 : 紅磡明安街25號地舖
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=490501

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言