2016年7月27日 星期三

為食雞小廚 (特式肉餅)

人均消費:HKD$46

呢間餐廳叫為食雞,但佢出名唔係雞,因為我聽人講佢哋雞都比較鞋身。 但佢個肉餅飯,反而有驚喜,所以我就今次專登去食佢個肉餅飯。佢個肉餅飯,好似榮式雞扒嘅蓮藕餅飯咁。

咸魚茸肉餅飯 ($46)

咸魚茸肉餅飯,其實都會有少少馬蹄,再將D肉撈埋一齊,口感相當唔錯,但又至於好好食,不過咸魚有少少咸係好正常。佢一客咸魚茸肉餅飯,有三塊肉餅同好大個飯,其實送飯係一流。佢將咸魚茸撈肉餅,個咸魚味唔係十分濃。如果係一啲唔係太鍾意食咸魚嘅人,佢地都可能接受到。

呢個咸魚茸肉餅飯既份量相當之充足,事關佢個飯真係好大個,完全唔需要加大飯底都已經夠你食,另外仲有成三大舊肉餅, 肉餅嘅size亦都唔細,所以係好夠飽。


Menu

就以荃灣計其實呢個價錢都相對地合理,都係四五十蚊有交易。佢個海南雞飯係貴少少之外都無乜野。


光顧日期:27 July, 2016

地址 : 荃灣眾安街114號地舖
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=499774

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言