2016年7月24日 星期日

醉瓊樓飯店 (出名平靚鹽焗雞)

人均消費:HKD$30

將軍澳冇乜嘢食都唔係新聞,所以專登走落去油塘搵平野食是常識吧。呢度附近有打冷同其他野,都係好平,由於附無乜大商場,所以食野都唔會好貴。

醉瓊樓飯店其實佢有幾間分店,間間都係出名食鹽焗雞,咁當然一場黎到,點都要食番個鹽焗雞飯,但一望個Menu,晚餐價都係$30一碟,想點呀,燒味飯有時都未必做到呢個價呢何況係一餐大少少既餐廳。睇晒成個Menu,佢大部份都係$40有找,我要講三次,晚餐都係$40有找,晚餐都係$40有找,晚餐都係$40有找。想點。

鹽焗雞飯 ($30)

先講下質素先,你唔好以為$30就無乜雞,佢都有成6塊雞,仲有雞胸肉,佢既肉質都好滑,鹽味咁一定有啦,不過都係可以接受既水平。佢個飯就真係好大碟,我相信碟飯係俾搬運工人食架,份量大到好似唔洗錢。佢既雞飯又即叫即切,超快上檯,你可以當係燒味飯咁食必定會再去呀,好過去三家村食貴野。

全個Menu 大部份都係$40有找


好:平
壞:附近無乜野好行

光顧日期:24 July, 2016

地址 : 油塘嘉榮街油塘中心嘉發大廈地下 G30-33 號舖
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=4124

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言