2016年7月13日 星期三

Ufufu Cafe (抹茶可以食過第二間)

人均消費:HKD$74

呢間ufufu cafe係日本都出名既Cafe,佢係香港同澳門都開咗分店開業初期排隊就一定架喇,但佢已經可以俾你Book 檯,呢個唔係好多人知可以咁做,同埋Book 檯,你問佢係咪有兩杯凍茶送。咁你就唔洗自己Walk In 去等,因為Walk In 係分分鐘下晝3點去佢已經話要等到6點,好誇張。我就唔Suggest 你去等位,如果你真係想去呃個Like。

抹茶芭菲 ($74)

首先,我講下佢個抹茶芭菲由上至下係乜

1) Cream
2) 栗子一粒
3) 抹茶雪糕一球 (哈根大師)
4) 紅豆茸一球
5) Cream
6) 脆米
7) 丸子兩粒
8) Cream
9) 朱古力

佢嗰其實芭菲呢表面層都好多cream,D Cream 多到好似唔洗錢咁,綠茶醬其實都唔係十分濃,雪糕都係用左哈根大師所以就唔太特別。脆米都係一般份量。

最正就係個紅豆茸,溶得黎又太淡。

整體計,唔合格

免費凍茶

你只需要上網去登記返呢其實佢嗰個可以畀你返一兩杯免費嘅凍茶俾你飲嘅,咁都幾好啦。


光顧日期:13 July, 2016

地址 : 尖沙咀金馬倫道5號太興廣場5樓
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=492860

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言