2014年9月18日 星期四

Caliburger (半價Burger)

人均消費:HKD$28

芝士牛肉漢堡 ($28)

一個Burger,你係老麥食同出面食,個價錢可以話差好遠,但點解明知貴都想試其他野,咪就係食材同地方唔同,Post 上Facebook 呃Like 都唔止。同埋大大個Burger 既分別。

呢D Burger 其實塊肉大塊好多啦,厚身係唔同D,加上肉質無老麥咁實,鬆化好多,個麵包烘法都唔同啦,脆好多,無咁易淋晒。仲要佢係即叫即整,好食過老麥。

又事關呢D Burger 時不時都會有Special Promotion,俾人半價時候先去,平時去就唔係咁抵。但佢夠大個,一個包可以當一餐飯。

再者,佢賣得咁貴,都好似Cafe咁,你食飯時,你部手機都要「食飯」,即係叉電,iPhone 5或USB 頭都有得叉,仲要唔洗錢添。


如果你想一口咬落去的話,你個口都要幾大下。成部iPhone 4咁大部,你都唔係睇少個包既Size。


佢平時賣緊$56得一個包,所以都係話,要多留意周圍D宣傳單張


光顧日期:18 September, 2014

地址 : 灣仔軒尼詩道68號地下
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=150840

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言