2014年9月25日 星期四

拉麵來 (食拉麵都係靠濃湯底)

人均消費:HKD$88

食拉麵,大家可能仲食得多過我。好多拉麵店都因為太多人食,所以夠錢開分店,好似豚王咁,開分店多到開到4間,湯既quality 差左就一定啦,話晒D湯一日要有咁多豬骨去煲。拉麵來都唔例外,好在既係拉麵來只係開左一間旺角分店,不過都quality 都係總店可取,D湯都仲係好似之前咁濃。

第二,裝潢都好重要,拉麵來入面都有好多日本擺設,好似日本煙盒,日本玩具,at least 你會feel 到佢有heart 去執過樓面,話需佢間舖唔係好大間,但少少既執一執已經差好遠。

拉麵,最終都係講到拉麵碗麵。

今次推介 ─ 金湯底

大家對日本拉麵唔知有咩喜好,我就覺得個湯底好重要。我個人覺得拉麵來個湯底好濃,好骨膠狀,咁先正,但今時今日既拉麵來既湯底已經差過之前,不過都仲可以接受,宜家都仲係食完D湯仲殘留係好湯feel ,你要飲水先沖走到,我都幾buy 佢既湯。

叉燒既肥瘦程度都好有學問,佢既肉8分肉,2分肥,正常叉燒。肉質唔乾身,話晒都係湯上。

幼麵身,更易沾上D湯,等你食麵時食到更多湯。


都係可以俾你自己選擇.,配合你自己既口味,呢D正宗日本係唔會有,不過我又覺得幾適合香港人。


拉麵來都係食番總店


日本煙盒


好:佢既湯底真係唔錯

光顧日期:25 September, 2014

地址 : 大坑浣紗街20-22號地下B舖
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=94997

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言