2014年9月27日 星期六

華嫂冰室 (多士烘底正絕香港)

人均消費:HKD$28

為左一份好食既多士烘底,你可以等幾耐,我既答案係兩個鐘。

今日我食左華嫂冰室,呢間野又係好野,佢既路線有少少似中環既勝香園,食都係食包同蕃茄麵。之前吹BB既〈愛我請留言〉去左勝香園拍,搞旺左勝香園,宜家星期六去等位都係要等好耐,華嫂冰室仲寸過佢,成日休息,如果想去華嫂,咁就最好上左佢地facebook check 左佢地有開先好去。

華嫂冰室附近其實可以行既就係屏山文物徑,苦悶程度係幾多就貴客自理,一等分分鐘係兩粒鐘,又有蚊。等位就最好帶定蚊怕水。

今次推介 ─ 芝士咸牛肉蛋多士烘底 ($19)

佢好食既程度比起深水埗既新香園堅記更好食,佢既麵包係經過多士爐烘完再拎去焗爐焗一焗,麵包入面既水份完全抽乾野,塊包勁脆。D料都係即焗即食,舊蛋勁Juicy,D牛就係吊味。排隊都係為左呢塊包。

凍檸檬益力多 ($15)

益力多同檸檬兩樣唔啦更既野,拼埋一齊都OK。無想像過係會咁match。仲諗住兩樣野都係酸,未必夾味,但又幾好飲。佢仲要好重手益力多,唔太hea,我估佢一杯呢杯凍檸檬益力多又有成四份一支益力多,呢杯野仲係呢間野既出名野飲,但一定要飲。


蕃茄豬扒通 ($22)

佢都有蕃茄,比起坊間蕃茄通黎計,佢都已經係超班,佢相對勝香園黎計,華嫂都仲有改善既空間,因為佢個蕃茄唔夠勝香園咁足蕃茄,蕃茄亦都無咁溶,不過佢都係好好食。一碗麵,加個包,連杯野飲,兩個人share,做個tea 都幾好。


一齊等待既人,數十人係度等緊,排隊最好就係篤電話,


好:個麵包真係好正
壞:附近完全無野行

光顧日期:27 September, 2014

地址 : 元朗屏山坑頭村
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=45972

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言