2014年9月5日 星期五

紅丸甜品 (得意熊貓飯+西瓜甜品)

人均消費:HKD$78

熊貓貴為國寶,今日可以一啖食左佢,感覺上有D殘忍。呢間野都好犀利,開左一陣就已經吸引左好多人去左,我都係睇到D相,覺得隻熊貓幾得意,所以我先去。不過推介大家去之前,提左大家先,如果想食咖喱熊貓飯,要早一日打電話去預定,如果唔係好大機會食唔到,唔好睇少佢閒日,佢都好快賣晒。間野唔係開係大街大巷,如果唔係仲多人去。

今次推介 ─ 咖喱熊貓飯 ($56)

講番佢有幾正先,熊貓飯係將紫菜做手工咁加上佢,飯就係飯團咁,就唔可以同壽司作比較。佢實淨程度可以同馬來西亞既雞粒飯比較,一個人食五大舊飯團都係啱啱好,佢伴碟有沙律同咖喱。不過都唔係重點,大家都會俾D熊貓吸引左。個咖喱都唔係好辣,叫做吊下D味。因為原舊飯食又無乜其他調味,食完好似口淡淡咁。佢上碟時用上木制餐具,刀叉匙連碟或托盤都係用木制,所以成件事係幾靚。


奶凍

呢個就不過不失,我叫香芋,都幾香芋味既。


西瓜甜品

佢既用料係寒天粉,好特別,好似泰式耶汁糕咁,又唔係好甜,佢仲要用上西瓜皮做底,西瓜核做材料,佢都勁有heart 整。

呢個就唔洗預定,長食長有。


Menu

你可以放大原圖黎睇


木杯

佢全部都係木整既器皿


擺設


好:好有Cafe Fell
壞:位置都唔係咁易搵

光顧日期:5 September, 2014

地址 : 鰂魚涌英皇道901號英麗閣D座地下B1號舖
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=173037

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言