2014年9月9日 星期二

Tiger Curry (辣到噴火咖喱)

人均消費:HKD$69

銅鑼灣咖啡弄就唔係咁易食到,次次食親都有排排隊,其實附近都有其他野食;上排去PMQ,有呢間Tiger Curry做推廣,見好多人食過都話正,所以今日就去正店食。見正店都係銅鑼灣,都應該唔會點差。

涮牛肉咖喱飯 ($75)

其實d牛都係一般,碟牛勁多肉,又一d都唔肥,唔落咖喱汁的話,佢實情係無味,但份量一d都唔少。一個人食既份量剛剛好。呢間野都好似食日式炸豬扒咁,白飯任添。你自己可以按照自己食幾多,再添飯,咁又包你夠飽。都係果句,你D咖喱食晒,而D飯又可以不斷係咁添,你都唔會覺得好食。

佢既咖喱其實講就講話用左成廿幾款香料混合製成,食落辣到噴火,我都係一個食得辣之人,我平時食譚仔南記,都係食大辣,但今日我都係叫左兩隻辣椒既辣度就KO左我喇,但食落越辣越好食,我差唔多食晒成碟飯。好在D牛都唔係好咸,咁都balance 到。


吉列豬肉彈 ($50)

呢個都係好食既野,吉列豬肉彈,呢份野食好似個名咁,豬肉腍得黎都好有肉味,D肉又唔硬,食落超有口感。


好腍

食法

Menu



好:新
壞:相對出面咖喱係貴左DD

光顧日期:9 September, 2014

地址 : 銅鑼灣邊寧頓街14號地下
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=169916

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言