2013年10月2日 星期三

澳洲牛奶公司 (浪費美食餐廳)

人均消費:HKD$33

之前睇報紙先知台灣人黎到香港好鐘意去澳洲牛奶公司(下稱澳牛),我都發覺自己已經好一排無去過澳牛,以我記憶,上次去食由坐低到走人都係15分鐘內既事,今次吸取左上次既教訓,識得點樣慢D食。(但伙計既上菜及落單既速度不變,都係咁快)

去親都係食常餐,佢常餐都係包+蛋+火腿+麵+熱飲。佢既好食既都係個蛋同麵。

澳牛,個餐廳名都話左你聽,佢地係用牛奶黎整野。佢既炒蛋方面,就係加左牛奶去炒。而其他出名野好似燉奶,我就今次就無食到。

唯一可取既食物 ─ 炒蛋

我本人覺得成餐野,$33都係俾左隻蛋,因為佢既蛋真係好滑,滑得黎,個蛋既蛋味亦都比起華星更勝一籌,尢其澳牛既蛋比較濃,蛋王同蛋白既比較係澳牛多過華星。滑方面就兩間差唔多。


佢個常餐既麵,一係要牛肉,一係就叉燒。唔算話十分突出,又唔係差咁囉。



我今次食澳牛都係覺得速度要食得咁快既時候(大約15~20分鐘食晒),你係唔係真係享受到好味野食,其實我又覺得有DD浪費美食。如果齋食蛋係OK,但由伙計落單既壓迫感,我寧願食華星。

好:蛋really 好食
壞:趕到死

光顧日期:2 October, 2013

地址 : 佐敦白加士街47-49號地下
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=90

沒有留言:

張貼留言