2013年10月16日 星期三

Ringer Hut 稜閣屋 (長崎素麵但唔啱香港人)

人均消費:HKD$47

呢期睇報紙雜誌,Ringer Hut 呢個名出現超過數十次,我又成日周圍搵野食,又點會唔試下新野,未去之前我都做左少少Research,呢間Ringer Hut 係日本有成500間分店,d麵又係日本第一,第三同第十。嘩,好似好堅咁啦,佢今個月12日開張,咁我專登搵晚閒日去食。

食完即時覺得只有Keep Fit 中人先會Like,事關佢係成碗菜加麵。肉都只有細蝦3隻。佢收緊我成$59一碗。食菜,我自己整都得啦。我個人意見,如果你唔係素食主義者,真係可以慳番幾十蚊。食其他拉麵好過。香港人好多都係無食不歡,呢間日本拉麵咁多菜,我唔知佢可以生存幾耐。

Champon ($59)

先講下佢碗Champon,講名氣,佢原來係日本朝日電視台既日本第一。係咪好吸引呢?全日本第一wor,點都會唔錯。

按下一頁既實物圖。

圖片僅供參考,同個Menu 差好遠,賣相都唔係好得。佢既麵身係粗麵身,唔係好多間既粗麵身係整得好食,因為個軟硬度都唔易掌握到。呢間野既粗麵身當然係差啦,超硬。咁太硬諗住等多半分鐘先食,點知出鹼水。一碗拉麵,洗唔洗咁快就出鹼水味。想搵塊肉出黎吊下味啦,都無。只有細蝦3隻,仲要唔爽口。講到咁,我都唔係好明點解佢係日本第一。成碗野都係雜菜拉麵。所以奉勸大家諗清楚先好去。


呢個Set 佢Offer 兩款獨特風味醬生薑味 或 柚子味,我個人就唔係好Like 喇,↓圖有佢既風味醬,你睇下,佢d油既比例多到呢,我都唔係咁想落d麵度。同埋d柚子唔係好清。Dislike。


長崎香脆麵 ($35)

長崎香脆麵,講名氣,佢原來係日本朝日電視台既日本第十,其實係日本版肉絲炒麵,不過佢就係用幼麵。叫做有少少Surprise,話晒都叫脆麵。食過港版肉絲炒麵都知個麵一上檯就要即食,如果唔即食,個麵身就好快淋晒。呢個日本第十既香脆幼麵,因為佢用幼麵,所以仲快淋晒。敗北again。加上佢既菜同Champon既菜係一樣,欠缺特式。


圖片又係僅供參考,麵身少少,菜就多多。如果你係食開齋既人,呢知個香脆麵都係一個幾好既麵。但我個人就Like 食港版肉絲炒麵。仲脆仲好食。大大碟。


坐位就靚

好:素食主義者好Buy
壞:食完唔飽

光顧日期:16 October, 2013

地址 : 牛頭角淘大商場第二期地下G234-G237舖
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=151617

沒有留言:

張貼留言