2013年10月5日 星期六

德興隆 (荳品老字號)

人均消費:HKD$7

近排唔知抽起乜筋,勁想搵D老字號去食野,上網搵左一排,公和就算啦,已經食左好多次,今次就去到北角既荳品老字號,呢間野又唔係好難搵到,一出地鐵站行5分鐘就到。呢間野置身於街市中間旁邊,街市中間係一列排檔,賣既都係d家庭用品。呢間野同街市都相配合。一個老街市配上老名。

行入舖頭甫見伙計係度轉動著一盤熱哄哄既煎餃或煎包,蒸氣向上。牆上擺放住好多樽腐乳。十分濃郁老店既氣味。呢d荳品老店,多數賣包餃及豆花。好多客人都叫熱豆腐花。聽見我都好想一試,但天氣又唔係好熱,所以我都係叫別的東西。

據說呢間野將於本年十二月因舊樓重建而結業,如果想一試佢既食物就要盡快去。

鍋貼 ($3)

一隻鍋貼賣$3,正常價錢。但佢地特式在於個小鐵碟仔。一般家居蒸魚,甚至肉餅都用唔上呢d咁細既小鐵碟仔,呢度用得著都係方便伙計去計數,佢只係用黎放一隻鍋貼


牛肉包 ($4)

個包塊皮就厚左dd,但都係好脆。肉汁鎖住係個包入面,見佢剛剛整好,熱辣辣,食就好好食。$4都係正常,Compare 佢同君戶,我就鐘意呢間多d,起碼可以遠離繁囂。


牌照睇個幛照都知係老字號,持有菜館牌照,牌主係廖南都睇得一清二楚,連埋個號碼係4位數字。你就知呢間野咁多年都無搬過。個號碼已經係一個活生生既歷史。



客似雲來,客源唔止係老人家,老中青少都有。想食就快喇。


呢d老店,收既係平常價錢,街坊生意,但假日去下,Relax 下,唔洗成日食埋平時會食既食物,都不失為一個好選擇,不過要快手。隨著時代既巨輪,好多老店唔係做唔住而係舊樓重建被迫結業,唔知係好定壞。

光顧日期:5 October, 2013

地址 : 北角馬寶道1號N地下
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=10280

沒有留言:

張貼留言