2013年10月26日 星期六

一休料理 (香滑熟三文魚)

人均消費:HKD$45

西環水街係一條超老既食街,事關附近有學校 ─ 香港大學,HKU 學生落水街食野已經唔係一朝一夕,又係一個學生Canteen。見今日行開西環,咁就聽佢地講去左呢間食Dinner,跟手就落正街食糖水。

呢間一休料理,個Waiter 就同我地講佢個香滑芝士三文魚飯都幾好,仲有汽水。呢期Special,咁就聽下佢講。叫左呢個佢口中既推介,食落又覺得ok。

今次推介 ─ 香滑芝士三文魚飯 ($45)

個香滑芝士三文魚飯,先講個三文魚先,魚就有魚油,無論生食定熟食都會有魚油,不過睇下你係煮既時候會唔會再落油去整。平時以魚生方式咁食,一定好滑。但以熟食方式咁去食既時候,有時魚就出魚油,但今餐個芝士三文魚飯佢又唔係用左好多油,可能佢煮既時候已經出左好多油,所以就唔係好鞋。

個飯佢仲要加多塊芝士,其實塊芝士有少少多餘,因為個飯已經好夠滑,唔洗塊芝士都得。如果唔加塊芝士可能無咁「溜」,我都可能加多客壽司,不過我就一心諗住落正街食糖水。

佢既份量都唔係好細份,一個人都唔會覺得唔夠。

星期六去就唔係好多人啦,話雖間野又唔係好大間,但都可以坐得落4檯客。

壞:太近HKU,要去既時候都唔係好想同HKU學生迫就要睇時間。

光顧日期:26 October, 2013

地址 : 西環水街25-35號A樂新大廈地下2號舖
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=49846

沒有留言:

張貼留言