2013年10月9日 星期三

家樂快餐食堂 (工廈食堂)

人均消費:HKD$19

市建局係觀塘區既重建項目已經收左好多好好食既食肆,新南苑就係其中我最Like 既一間。觀塘區宜家所淨既就係APM 對出一堆廠廈,食肆位於地廠已經少至又少,話晒d租又貴多一截,所以去廠廈食都係有人帶路或介紹,好似新境界餐廳都係要上一層。

同埋廠廈食肆都係一日做一兩轉。夜晚生意又唔多得,所以好多都係做到夜晚七點就收工,如果唔係呢區返工又想試下廠廈既野食就要睇時間。

觀塘區廠廈食肆一般都好平,啱晒我呢d窮人去食,一個飯都係$30有找,係宜家既境況,想用$30搞掂一餐都真係唔容易。俾你食豪d都係$35有個扒餐。

廠廈上一層先有食肆,咁一來可以慳番d租,如果唔係真係好快就做唔住。


6點幾7點都仲有好多人幫襯

你大可以放大個圖,睇清潔個Menu,真係樣樣野都係$30有找,無花無假。

廠廈食肆好多都係做到夜晚七點就收工,所以佢地既下午茶時段有機會係做到尾(即7點),就好似呢個腸蛋麵加杯野飲都係$19,食個大奸樂tea set 都唔得。但呢間佢可以俾個福麵你。料足唔貴。即整即上檯,熱辣辣。出面想用$19都唔係食到好多野。


好:平

光顧日期:9 October, 2013

地址 : 觀塘鴻圖道55號幸運工業大廈1樓A座
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=43463

沒有留言:

張貼留言