2013年10月14日 星期一

添記法式三文治 (唔熱但超脆平民法包)

人均消費:HKD$29

香港想食法包既地方,唔係少,有時候睇下收你幾多錢。係唔同地方,收你既錢可以分別好大。係佐敦有一間好出名既法包,聽聞老細係越南人,越南係好耐之前曾經係法國殖民地,當時有唔少法國人,而呢個法包就隨住呢個Uncle 傳左入黎香港。

佢個包即叫即做,包熱包脆係佢既Selling Point,個包用佢既獨門餡料黎整,層次惑超Good。

我食既時候,個包既外層都唔係十分熱,我仲用左dd時間影相,但佢個外屠依然可以keep 到好脆,食既時候d麵包碎食到周圍都係。我問個製開麵包既朋友,佢話呢間野係"打蒸氣",咁就可以令個包更脆,而個包外層又唔係好熱。拎上手時都仲可以,個包既脆度可以keep 耐d。

聽完朋友咁講,我都知呢間野即整,兼脆,價格又唔係十分貴。都可以Recommend倖朋友。


餡料其實都唔係d特別野,都係紅蘿蔔,青瓜同腩肉。

呢張都已經係一張陳年既報章既報導,可想而知佢都已經唔係今時今日咁出名

呢間野清一式係包類,蒜蓉包同法包都好出名。

好:即叫即整,包熱包脆
壞:麵包碎食到一地都係

光顧日期:14 October, 2013

地址 : 佐敦渡船角文苑街30號文耀樓地下A號舖
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=9069

沒有留言:

張貼留言