2013年10月20日 星期日

嘉樂冰廳 (街市大大奄列)

人均消費:HKD$30

我上星期都係荃灣,食左蘭香,食唔到嘉樂,所以今日就再黎荃灣,食番以蛋出名既嘉樂。佢出名既係火腿奄列,所以本住肥死就算既心態去幫襯。呢間野出名既奄列係用7隻雞蛋黎整,齋計7隻蛋既卡路里已經有644卡路里,一個常人,每日都係攝取1,800~2,000卡路里。如果齋食晒d蛋未計火腿同汁&飲品,已經係一日既35%。所以係本肥黎食。佢另外出名既有奶昔,我都試埋。

奶昔去老麥都成日飲,黎黎去去都係三隻味,呢間奶昔仲有其他幾隻味好似鮮蛋奶昔、阿華田奶昔、好立克奶昔、雪糕奶昔,不過都係同老麥差唔多。叫就叫多幾款你揀,不過收到成$25一杯就真係貴左少少。不過佢都係即叫即整,因為上檯時個杯入面都有冰碎,可想而知佢個奶昔真係fresh。

阿華田奶昔 ($25)
火腿小奄列 ($26)

唔好睇相同聽個名「小奄列」以為好細份,呢個小奄列都係用左4隻蛋做,咁樣都已經368卡路里,佢仲配多個包俾你。蛋汁就唔係十分多,但佢有落其他汁黎吊味就係用左「美極」。但「美極」又唔係好夾d蛋。入面仲有好多火腿,一個火腿小奄列有4隻蛋,好多火腿,仲有個包,佢只係收你$26,呢個係超值。Quality 可以叫中挺,份量叫大。Overall 係好。


佢既火腿大細唔平均,佢應該係買左舊大火腿番黎跟手自己用手切,唔係用機切。


個Menu 上有好多野食都係$30有找,宜家今時今日想食平野,大件夾抵食就真係難。難在d野食仲要有quality 同份量。


星期六日暫停供應蛋類三文治,但其他三文治都有供應


好:平
壞:上菜時間相對較長

光顧日期:20 October, 2013

地址 : 荃灣新村街40B號地下
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=10100

沒有留言:

張貼留言